swiatyuga

Parę słów o blogu

Posted on: 02/02/2011

Witam wszystkich!

Chciałbym Was gorąco powitać na nowo otwartym blogu , na którym będę omawiał sprawy związane z rynkiem gier wideo.

Jest to moja pasja , więc mam nadzieję , że gdy podzielę się ją z Wami , wszyscy na tym skorzystamy 🙂 !

Mój blog będzie nieco inaczej patrzył na rynek gier wideo.
Zamierzam tu poruszać mniej znane kwestie , które bardzo rzadko są poruszane w polskiej prasie lub portalach związanymi z grami wideo.
Moim celem jest przedstawienie Wam „drugiej strony mocy”.

Chciałbym pokazać Wam , że nie tylko wielkie , reklamowane non-stop na każdym kroku produkcje są warte zagrania!

Mam zamiar omawiać mniejsze produkcje – będzie trochę o grach na Nintendo Wii , Nintendo Dual Screen i iPhone’a!
W notkach „retro” mam zamiar opowiedzieć Wam o starszych konsolach i grach , które teraz odchodzą w zapomnienie , choć nadal potrafią bawić!

Spojrzymy inaczej na rynek gier wideo!
Jednym słowem – masakra!

Pozdrawiam i zachęcam do zapoznania
się z pierwszą notką „na poważnie”.

YugoPL

Dodaj komentarz


  • Brak
  • yugopl: "Zauważyłem również , że lepiej odbieramy (to chyba normalne) gry zlokalizowane , dlatego gry takie jak Ys’y,Person’y,Folklore,Nier, Rise of
  • cosmaty: Ale o co chodzi? O to, że wg ciebie Polacy nie grają w japońskie RPGi, czy może o to, że połowa twoich znajomych, albo i nie połowa bo może pr
  • yugopl: Ale dobrze że trafiło choć do jednej osoby ;] Potem będzie tylko lepiej.

Kategorie

Archiwum